عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

عسلای مامان

پسر من آقا شده

1390/7/24 13:33
نویسنده : مامان
355 بازدید
اشتراک گذاری

مشقاتو خوب می نویسی و اکثراً هزار آفرین می گیری و تو کتاب کارت هم معلم همه مربعهای اول رو برات تیک زده که نشونه عالی بودن هستش

وقتی باهات ریاضی کار میکنم و برات شکلهای مختلف میکشم و تو رنگ می کنی یا اینکه صداهای اول و آخر رو باهات کار می کنم خیلی خوشت میاد که به گفته معلمتون باید هر روز این کارو انجام بدیم

دیروز زنگ آخر ورزش داشتین وقتی اومدم دنبالت ( آخه ظهری بودی و سرویس تو رو خونه جدید نمیاره ) تو حیاط بودی و با هم اومدیم خونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

وحیده مامان پارسا
9 آبان 90 10:28
آفرین به این پسر آقا
من که تو خونه با پارسا چیزی کار نمیکنم.فقط رو مشقاش نظارت دارم


البته الآن يه كم تنبل شده و بي دقتي ميكنه و از اين بابت كمي نگرانم
تو جلسه اي كه برامون گذاشتن معلمشون گفت كه رياضي امسال خيلي سخت شده و ازمون خواست كه الگوها رو تو خونه باهاشون كار كنيم ( معلما هم كار خودشونو راحت كردن ) البته منم بدم نمياد