عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

عسلای مامان

کمک به مامان

1390/8/11 11:53
نویسنده : مامان
843 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز داشتم با کامپیوتر کار می کردم که سر و صداهایی از آشپزخونه شنيدم گفتم رادمان چي كار مي كني خراب كاري نكني؟

تو هم گفتي بعداً مي فهمي

كه من همون لحظه حدس زدم چه خبره

بعد از مدتي اومدي و بهم گفتي بيا مامان كارت دارم

وقتي با هم رفتيم ديدم

پذيرايي رو جمع و جور كردي و ظرفايي رو هم كه تو سينك بود با آب شستي و گذاشتي تو اون يكي سينك

با خودم گفتم حتماً اسكاچ زده و گذاشته من آب بكشم و كلي خوشحال شدم - گفتم ظرفا رو اسكاچ زدي ؟ گفتي نه فقط با آب شستم ( در ضمن كف آشپزخونه هم پر آب شده بود )

ازت تشكر كردم بوست كردم و تو هم كلي ذوق كردي

امروز هم جلسه اوليا و مربيانه و دعوت شديم به نمازخونه مدرسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)