عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

عسلای مامان

رادمان

1390/9/13 11:54
نویسنده : مامان
1,686 بازدید
اشتراک گذاری

با یادگرفتن حرف " ن " می تونی اسم خودت رو بنویسی البته تو از چند هفته پيش اين كارو شروع كرده بودي ولي ديروز يكي از سرمشقاتون اسم خودت بود و تو كلي ذوق داشتي

سه صفحه مشق داشتين كه خودم هم دلم بهت مي سوخت ولي بعد از دو ساعت و نيم بالاخره تموم شد

صداي دسته ها رو كه مي شنيدي مي دوييدي سمت پنجره و گوش ميدادي

ازم خواستي وقتي بابا اومد باهاش بري دسته نگا كني   منم گفتم نه و تو شروع كردي به گريه

مثل هميشه اشكت لب مشكته و آنچنان اشك ريختي كه چشمات باد كرد

بابا كه اومد و جريانو فهميد با هم رفتين بيرون و تبلت رو هم بردي و اونقدر هوا سرد بود كه 5 دقيقه ديگه برگشتين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

وحیده مامان پارسا
19 آذر 90 12:31
سه صفحه مشق پارسا که فقط چند خط مینویسه
وحیده مامان پارسا
19 آذر 90 12:35
مبارکه .شیرینیش رو باید بدی.پاریا اینا تو کلاسشون هر کی اسمش رو یاد میگیره باید واسه بچه های کلاس یه هدیه کوچواو بیاره


عزيزم ممنون كه بهمون سر زدي و پيام گذاشتي
تو كلاس رادمانينا رسم نيست كه با ياد گرفتن اسمشون چيزي بخرن ولي من خودم اونقدر خوشحال بودم كه به رادمان گفتم شيريني ميگيرم فردا ببر كلاس كه بچه ها بخورن ، خيلي ناراحت شد و گفت نه كه نه، منم ديدم بدش اومد نخريدم نمي دونم شايد خجالت ميكشيد.
درمورد سه صفحه مشق هم كه بايد بگم اين چند روز تعطيلي هم باز سه صفحه مشق نوشت حالا به غير از برگه هايي كه جدا داده بودن براي درس و رنگ آميزي و اعداد آخه اونقدر لغاتي كه با يادگيري " او " و " ر " و " ن " زيادن كه از همشون يه خط بنويسه سه صفحه ميشه ديگه
پست آخرت هم خيلي منو تحت تاثير قرار داد خدا اجرتون بده و خوشحال شدم چون خيلي خوب از بچه ها مراقبت مي شد آخه هميشه يه فكر ديگه مي كردم