عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

عسلای مامان

جنبه معنوی

1390/6/1 11:53
نویسنده : مامان
271 بازدید
اشتراک گذاری

شب اول احیا که نذاشتی بیدار بمونم و به بابا گفتی من با مامان میخوابم و رفتیم با هم خوابیدیم البته من از ساعت ١١ شروع کرده بودم و کمی از اعمال رو انجام داده بودم.

شب دوم که داشتم نماز می خوندم اومدی و کنارم نشستی بعد از نماز بهت گفتم امشب خدا تقدیر یکسالمون رو رقم میزنه دعا کن سال خوب همراه با سلامتی و اتفاقای خوب پیش رو داشته باشیم گفتم برای سلامتی من و بابا و خودت و مامان آذر و مامان ناجی و باباجون و برای اینکه رفتی مدرسه خوب درس بخونی و پسر خوب و با ادبی باشی خلاصه برای عاقبت بخیریمون - تو هم دعا کردی مثل همیشه تو دلت و آروم بعد که چیزهایی که من گفته بودم از خدا خواستی گفتی مامان اسباب بازی هم میشه و من هم گفتم آره عزیزم میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)