عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

عسلای مامان

گزارش تعطيلات 12

1391/5/23 11:37
نویسنده : مامان
432 بازدید
اشتراک گذاری

مهمترين خبر اين روزها اينه كه يك پله ديگه در كاراته پيشرفت كردي و كمربندت به رنگ نارنجي ارتقا پيدا كرد كه باعث خوشحالي من و بابا كه اين روزها با ديدن بازيهاي المپيك 2012 آرزوي قهرماني تو رو در عرصه هاي جهاني در سر مي پرورانيم ، شد.نیشخند

البته خودت وقتي بازيها رو مي ديدي از ما خواستي كه كلاس وزنه برداري ثبت نامت كنيم و خيلي خوشت اومده بود و من هم كه طاقت ديدن پسرم رو زير همچين وزنه هاي سنگيني ندارم از اين تصميم منصرفت كردم.

در كلاس زبان هم جديدن معلمتون هر جلسه يه ديكته از حروفي كه ياد گرفتين ميگه و با توجه به نمره هاي 17 و 15 كه گرفتي متوجه شدم حروف رو فقط مثل يه عكس مي كشي و توجه به نامشون نداري و بايد بيشتر حواسم بهت جمع باشه آخه راستشو بخواي اصلن توجهي به تكاليف انگليسيت نداشتم يعني نمي خواستم برات سخت بگيرم كه خداي نكرده دل زده بشي و فقط گذاشتن خط فاصله ها رو برات انجام مي دادم و مي ديدم كه خودت مي نويسي و خيالم راحت بود.

هر شب موقع افطار تو هم افطار مي كني و چيزي كه بهش علاقه پيدا كردي خوردن چايي شيرينه و  وقتي ما ميگيم چرا صبحها به زور چايي مي خوري ميگي من چايي شيرينه افطارو دوست دارم چون سرده و چايي صبحها داغه

اين روزها هم دارم عادتم ميدم كه به جاي پرشين تون ، شبكه پويا رو ببيني اميدوارم كارتونهاي اين شبكه سانسور شده باشه و خبري از رفتارهاي عشقولانه اي كه در اكثر كارتونهاي پرشين تون هست نباشه چون واقعن بيشتر از اينكه تلويزيون تماشا كردنت منو ناراحت كنه ( آخه وقتي خونه باشم و خواب نباشم با هم كارتونها رو تماشا مي كنيم تازه از ديدن كارتونهايي كه به قول تو دخترونست من بيشتر از تو لذت مي برم) ديدن اين صحنه ها و عشق و علاقه به جنس مخالف كه توسط اين شبكه داره بين بچه ها ترويج داده ميشه ، منو عذاب ميده

چند روز پيش كه رفتيم خونه ماماني اينا تو سوار دوچرخه بابا ( البته عمه ازش استفاده ميكنه ) كه خيلي بزرگه شدي و تونستي باهاش دوچرخه سواري كني و خيلي هم خوشت اومد فقط موقع ترمز گرفتن و پياده شدن پات به زمين نمي رسيد كه بابا بهت ياد داد وقتي مي خواي پياده شي از رو صندلي بياي پايين و روي ميله چرخ بشيني كه با اين راهنمايي اين مشكل هم رفع شد و حالا ديگه وقتي ميريم اونجا همش دوست داري سوار اون چرخ بشي و ميگي خيلي لذت بخشه

از شبهاي احيا هم خيلي خوشت اومده چون تو هميشه عاشقه دير خوابيدن هستي و هر شب از من سوال مي كردي مامان امشب هم احياست ؟

هميشه وقتي صحبت از تلفن همراه براي بچه ها مي شد و يا بچه اي رو ميديدم كه گوشي داره مي گفتم اگه دست من باشه وقتي رادمان دانشگاه بره برش گوشي مي خرم و خيلي بدم ميومد كه بچه گوشي داشته باشه البته همه منو مسخره مي كردن و مي گفتن مگه دست تو هستش

حالا مدتيه بابا يه گوشيه قديميشو با يه سيم كارت ايرانسل داده به تو

آخه همش مي گفتي گوشي مي خوام و همه دوستام گوشي ميارن سر كلاس

البته خوشبختانه از وقتي گوشي دار شدي اصلن توجهي بهش نداري و هميشه خونست و اونو جايي نمي بري فقط گاهي باهاش بازي مي كني به خاطر همينم هست كه منم باهاش مشكلي ندارم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بهار مامان مليكا
23 مرداد 91 15:05
ان شا الله یکی از مدال آوران المپیک رادمان باشه عزیزم
واقعا راست میگی شبکه پرشین تون واقعا رو ذهن بچه ها تاثیر میذاره ما که به کل ماهواره رو جمع کردیم البته جمع نکردیم اومدن جمع کردن و دیگه ما هم برای وصل کردنش اقدامی نکردیم
رادمان قهرمان موفق باشی خاله


ممنون عزيزم- شما بهترين كار رو انجام دادين و خيالتون راحته
محمد
24 مرداد 91 0:57
سلام

موفق باشيد
اگه يه دونه عكس جديد بفرستيد برام ممنون مييشم
رادمان جون هم انشالا هميشه موفق باشه


حتما-ممنون-
وحیده مامان پارسا
24 مرداد 91 8:09
مبارک باشه کمربند نارنجی...ایشالا در المپیک 2020ببینیمت
ما هم تازگی با درخواست موبایل از طرف پارسا روبرو شدیم.من هم دلم نمیخواد از حالا بهش موبایل بدم.واقعن این که جلوی بعضی چیزها رو نمیشه گرفت اینجوریه


ممنون خاله
بعضي چيزا به دلخواه ما پيش نميره متاسفانه
نسیم
24 مرداد 91 20:33
سلام خوشحال میشم یه سر به وبلاگ من بزنید مسابقه گذاشتم خوشحال میشم که فرزند شما هم شرکت کنه.همه توضیحات در وبم هست.امیدوارم برنده شید.


به روي چشم عزيزم
مینا مامان کیهان
25 مرداد 91 11:05
سلام مامان راد مان عزیزم ....خو بین؟
ار شنیدن خبر مو فقیت راد مان عزیز تو کاراته خیلی خو شحال شدم
راس می گین من هم با وزنه برداری موافق نیستم
دیدن اون جوون های خو ش قدو بالا که زیر وزنه ها کمرشون خم می شد دلم رو به درد میاورد
ان شااله قهر مانی هاش و مدال اوردن هاش رو ببینیم چرا که نه ؟من مطمئنم با وجود مادر وپدری چون شما دور از ذهن هم نیست این اتفاق
مامانی خیلی متا ثر شدیم همه مون از زلزله
و اقعا خیلی خیلی نا راحت کننده بود
با دیدن عکس ها دل ادم به درد میاد ...
از تبریکت خیلی ممنونم
من هم برا شما سلامتی و مو فقیت ارزو مندم ...


ممنون عزیزم منم بهترینها رو برای شما آرزومندم
نسیم
30 مرداد 91 17:37
سلام در مسابقه ای که توی وبم گذاشته بودم نفر سوم شدید برای دریافت جایزه به وبم بیایید و به صورت نظر خصوصی برام ارسال کنید


ممنون عزیزم
نسیم
30 مرداد 91 18:50
ببخشید اگه ممکنه میشه بگید که از چه کارتون یا فیلمی باید عکس بزارم؟راستی از بابت عکس ممنون همراه با دیگر عکسها میگذارم
نسیم
31 مرداد 91 12:57
جایزه شما در وب گذاشته شد.


ممنون گلم
مامان رهام
4 شهریور 91 9:06
ای ول پسر قهرمان...قهرمان آینده المپیک


ممنون عزيزم
امیر علی پسر اژدها سوار
16 شهریور 91 12:30
ای جانم بچه هستن دیگه اون شبکه ها هستن که باید کمی به خودشون زحمت بدن ولی خدارو شکر امیر اصلا تو باغ نیست اصلا این چیزا رو حتی متوجه نمیشه


بله اگه اونا می خواستن می تونستن
رادمان هم چیزی عنوان نمیکنه ولی من نمی خوام از الآن با این جور مسائل آشنا بشه
مینا مامان کیها ن
16 شهریور 91 18:39
سلام مامان ارمان جون خوبی ماامنی چرا آپ نمی کنین ؟ راستش کیهان حروف رو در یک ترم یاد گرفته و این ترم هم حسابی مشغو ل یاد گرفتن دیکته هست و جالبه که با این که از نظر من بر نا مه ش یه کم سنگین شد ولی خیلی خیلی خوب یاد گرفت خدا رو شکر
د نمی دونم بعدا بی علاقه بشه
ار ما ن جون چی کار می کنه خوبه با شروع مدارس چی کار می کنین ؟ خرید هاتون رو کردین خو شحاله که مدر سه ها باز می شه ؟ ایی جونم شدن کلاس دومی فداشو ن بشم .../


رادمان همون ترم اوله و سه حرف دیگه مونده که حروف تموم بشه
خوبه که کیهان جون علاقمنده و خوب یاد گرفته
رادمان خوشحاله از اینکه میتونه دوستاشو دوباره ببینه - هنوز براش خریدی نکردیم

موفق باشی عزیزم

سهیلا مامان درسا جون
19 شهریور 91 15:59
الان دو سه هفته ای هست که پرشین تون واسه ما قطع شده نمیدونم علتش چیه رادمان گلم شماره به منم میدی با هم دوست جونی بشیم ؟