عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

عسلای مامان

بوس

1390/6/26 11:14
نویسنده : مامان
347 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح وقتی از خواب بیدارت کردم بلند شدی و اومدی بوسم کردی قربونت بشم انگار دنیا رو بهم میدن وقتی اینطوری یهویی بوسم میکنی. بهت گفتم فدای پسر مهربونم بشم.

 

از اداره که اومدم نخوابیده بودی و اومدی سی دی تماشا کردی و منم که روزه بودم خوابیدم - مادر الناز ازت خواست که بری خونشون چون الناز که پاشو گچ گرفتن و نمی تونه بیاد بیرون خیلی حوصلش سر رفته تو هم رفتی و دو ساعت دیگه برگشتی و شامتم اونجا خورده بودی - چون خیلی خوابت میومد تا سرتو گذاشتی رو بالش خوابت برد .

عزیزم دیروز چون کم دیده بودمت و زیاد باهم نبودیم وقتی شب شد انگار یه چیزی کم داشتم اصلا خوابم نمی برد دوست داشتم بیدارت کنم و با هم حرف بزنیم و بازی کنیم دو بار تو خواب بوسیدمت دلم برات تنگ بود انگار که خیلی وقته ندیدمت- منتظرم بیام خونه و عوض دیروزو دربیارم تازه فردا هم تعطیله - آخ جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)