عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

عسلای مامان

جريان اسم رادمان

1390/6/26 13:43
نویسنده : مامان
7,721 بازدید
اشتراک گذاری

من از اسم علي خيلي خوشم ميومد البته فقط به خاطر حضرت علي ( ع ) از طرفي هم دوست داشتم اسم تو تك باشه - تو فاميل اسم علي زياد داشتيم - وقتي تو كتاب اسامي ديدم معني رادمان ، دلاور و بخشنده است خيلي خوشم اومد و با خودم گفتم حضرت علي رو همه به خاطر اين دو خصوصيته كه دوستش دارن پس به همين نيت اسم تو رو رادمان گذاشتم كه ان شاء اله مثل مولامون علي دلاور و بخشنده باشي و محبوب همه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آريا
27 شهریور 90 11:55
اسم خيلي خوشگل و با معنايي براي گل پسرت انتخاب كردي اميدوارم صفاتش علي واري باشه


عزيزم منم از خدا همينو مي خوام شما هم براي عاقبت به خيري پسر من دعا كنيد.
سوگند
27 شهریور 90 12:45
اسم قشنگي داري
من نشنيده بودم


قربونت برم عزيزم
mamani helena
27 شهریور 90 14:56
salam azizam esme besiyar zibayei dost dashti be ma ham sar bezan
parisa
21 اسفند 90 1:11
esme ghashangye nashnide bodam mano hamsaramam in esmo bara pesaremon entekhab kardim