عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

عسلای مامان

چقدر مامان كار داره

1390/7/16 14:21
نویسنده : مامان
353 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه شما تعطيل بودي و مامانا بايد ميرفتن جلسه

جلسه تو كلاس خودتون برگزار شد من جزء اولين ها بودم و 2 ساعتي اونجا بوديم آخه از روزي كه رفتي مدرسه خيلي منتظر اين روز بودم سئوالاي زيادي داشتم آخه عادت نداري زياد از مدرسه حرف بزني بايد به زور ازت حرف بكشم منم كه تازه كارم و بچه مدرسه اي نداشتم مي خواستم بدونم بايد چه كارايي تو خونه انجام بدم

قرار شد ماهي يكبار بريم و معلمتون ما رو راهنمايي كنه 2 تا نماينده هم براي كلاستون از بين مامانا انتخاب كردن

به نظرم خانم چارلنگ همونطور كه زن عمو فاطي گفته بود خيلي خوبه ، سختگيره و خيلي به ادب و مرتب بودن بچه ها اهميت ميده

چقدر كارم مشكله معلمتون ازمون خواست كه تو خونه درس جلسه بعد رو باهاتون تمرين كنيم و از اينكه رياضيتون امسال چقدر مشكل شده گفت و ازمون خواست باهاتون تمرين كنيم و كلي حرف ديگه

خيلي دچار نگراني و استرس شدم آخه من كه فقط از ساعت 4 بعدازظهر به بعد وقت دارم به كارام برسم

اين جور كه بوش مياد بايد همه برنامه ها كنسل بشه و مهمون بازي و تماشاي تلويزيون و ....

حالا كه از بابت جابجايي خيالم راحت شده بايد به فكر برنامه ريزي براي درس خوندن تو باشم و خيلي حواسم بهت باشه

خوش به حال مادراي خونه دار - باز اين روزا خيلي به سرم زده كارو ول كنم و بشينم خونه آخه خستگي از يه طرف و فكر درساي تو هم از طرف ديگه - براي خودم هيچ وقتي نميمونه - خسته ام و واقعاً نمي دونم چي درسته و چي غلط

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان معین
16 مهر 90 17:35
سلام عزیزم روز ولادت امام رضا و روز کودک رو بهت تبریک می گم امیدوارم همیشه پیروز و سربلند باشی