عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

عسلای مامان

روحيه دادن به خودم و تو

1390/7/19 11:02
نویسنده : مامان
1,722 بازدید
اشتراک گذاری

من و تو هنوز به خونه جدید عادت نکردیم برعكس بابا كه خيلي ذوق داره-  چون جامون خیلی کوچیک شده و نصف خونه قبلیمونه من که اصلا باهاش راحت نیستم و به زور وسایلمونو جا کردیم و کلی وسایل تو انباری گذاشتیم که بابا دیگه صداش دراومده و میگه انباري مگه چند متره ديگه پر شده و جا نداره

اين چند روزه روحيم خيلي خراب بود و احساس كردم كه با اين روحيه هم دارم خودم اذيت ميشم و هم دارم شماها مخصوصا تو رو ناراحت مي كنم و تاثير منفي روت گذاشته بودم

ولي ديروز با خودم گفتم ديگه چاره چيه بايد با شرايط كنار اومد و اگه نخوام با اين شرايط كنار بيام و از خونمون بدم بياد كم كم افسردگي مي گيرمو در اين راستا تا رسيديم خونه شروع كردم به جارو و گردگيري كردن و كمي به خونه رسيدمو براي اينكه روحيه خودم و خودت هم عوض بشه بعد از اينكه تكاليفتو انجام دادي كتاب فارسي و رياضيتو برداشتيم و رفتيم پارك نزديك خونمون همونجا باهات درساتو كار كردم و كلي از محسنات خونه جديدمون برات گفتم كه ديگه نگي از خونمون بدم مياد و موقع برگشتن هم سر راهمون فست فود بود كه تو هوس سيب زميني كردي كه دو پرس خريدم و برديم خونه خورديم.

بابا هم كه شب اومد و منو شاد ديد اونم خوشحال شد و برق شادي رو تو چشماش ديدم .

ديگه چكار ميشه كرد به خاطر شوهر و بچه هم كه شده بايد خودتو سرحال و شاد و سالم و راضي و .... نشون بدي تا اونها با ديدن تو انرژي گرفته و سرحال باشن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)