عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

عسلای مامان

خواب

1390/7/24 13:59
نویسنده : مامان
387 بازدید
اشتراک گذاری

تو خونه قبلی تو اتاق خودت نمی خوابیدی و منم تختت رو کنار تخت خودمون گذاشته بودم و تو اتاق ما می خوابیدی

تصمیم گرفته بودم تو خونه جدید دیگه اجازه ندم تو اتاق ما بخوابی چون اولاً دیگه خیلی بزرگ شدی و دوماً اتاق جا نداره که دو تخت توش بزارم

و این تصمیم رو عملی کردم و شبها یا با هم میریم رو تخت تو و من پیشت می خوابم و وقتی خوابت برد میام اتاق خودمون یا اینکه تو ، تو پذیرایی خوابت می بره و بابا بغلت میکنه میبره تو اتاقت

برات يه شب خواب كم نور هم زديم كه شبها وقتي بيدار ميشي نترسي

نيمه هاي شب اول اومده بودي و رو تخت ما خوابيده بودي و منم نفهيميده بودم صبح كه ديدمت بهت گفتم شب كه بيدار ميشي پيشم نخواب منو بيدار كن بيام پيشت بخوابم و شبهاي بعدي تو همين كارو ميكني و هر شب مياي و منو از خواب بيدار مي كني و با هم ميريم تو اتاق تو تازه ديشب من با تو خوابم برد و تا صبح هم رو تخت تو بودم

نمي دونم كي اين نيمه شب بيدار شدنات تموم ميشه و عادت مي كني كه تنها بخوابي فقط خدا كنه كه من طاقت بيارم و ادامه بدم آخه ديروز تو گفتي تو و بابا دو تايي مي خوابين ولي من يه نفرم و تنها هستم اينو كه گفتي كمي بهت حق دادم و با خودم گفتم راست ميگه منم اگه بابا نباشه خوابم نمي بره و تو طول شب چند بار بيدار ميشم دلم به حالت سوخت ولي خوب چكار ميشه كرد چاره اي نيست البته شبها تنهات نمي زارم و با هم مي خوابيم و قصه هم برات تعريف مي كنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هشتصد کارتون دیدنی در 32 دی وی دی
24 مهر 90 14:45
هشتصد کارتون دیدنی در 32 دی وی دی