عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

عسلای مامان

خبر خوش پيشرفت در كاراته

1391/3/24 8:23
نویسنده : مامان
429 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز اومدم باشگاه دنبالت و چون زود رسيده بودم داخل باشگاه بودم كه اومدي و همون موقع مربيتون هم اومد و وقتي منو ديد گفت اتفاقا خيلي دوست داشتم شما رو ببينم و گفت كه پسرتون خيلي استعداد داره و خيلي خوش استيله تشويقش كنين كه ادامه بده و از جلسه آينده هم با كمربند زرد بياد

منو مي گي داشتم از خوشحالي بال در مياوردم خيلي به خودم باليدم ، بغلت كردم و بوسيدمت و ازت تشكر كردم

گرچه از قبل قرار داشتيم كه بعد از باشگاه به پارك بريم ولي بهت گفتم براي جايزه مي برمت پارك و اونجا سرسره بادي هم بود كه رفتيم و بليط گرفتيم و اونم گذاشتم پاي جايزه ات و بستني هم خورديم ( اين موضوع رو هم بگم كه در كل بچه قانعي هستي و اين موضوع هميشه باعث افتخار و خوشحالي من و باباست ) و همونجا به بابا زنگ زدم و اين خبر خوش رو دادم اونم خيلي خوشحال شد ما تو پارك بوديم كه اومد دنبالمون با هم برگشتيم خونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

mamani helena
25 خرداد 91 11:47
bah bah be in migan ye pesare tamam ayar
مامان رهام
27 خرداد 91 9:00
آفرین به پسر قهرمان
نسترن(یک عاشقانه آرام)
27 خرداد 91 11:54
آفففففرین خاله جون.ماشالله مامانی پیشنهاد اسم عالیییییییی بود.اسمشو گذاشتم شیلااااااااااا
وحیده مامان پارسا
6 تیر 91 9:57
تبریک به قهرمان آینده.واقعا پسر گلت قانع است اگه پارسا بود جایزه رو حتما یه اسباب بازی میخواست.ببوس این قهرمان کوچک رو


ممنون - بله خيلي پسر قانعي هستش همه ميگن