عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

عسلای مامان

روز مادر

1391/2/25 8:42
نویسنده : مامان
421 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم امسال تو به من يه جمله هديه دادي كه از همه چيز تو دنيا برام با ارزش تر بود. علتشم اين بود كه خودت اين جمله رو نوشته بودي ، كاري كه سال هاي قبل نمي تونستي انجام بدي .

خيلي خوشحالم و برات آرزوي سلامتي ، طول عمر ،سربلندي و عاقبت به خيري دارم .

1391

براي دو تا مادر بزرگ ها هم همين جمله رو البته خيلي با سليقه تر با كادر و رنگ آميزي درست كردي و هديه دادي و اونها هم به اندازه من ذوق كردند و خيلي خوشحال شدند.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مينا مامان كيها ن
25 اردیبهشت 91 11:18
سلام مامان راد مان عزيزم ماماني عزيزم شما لطف دارين .ما كه هميشه از كامنت هاي پر مهرو محبتتون خو شحال مي شيم . ماماني راستش من هم اون جور كه بايد بنده شاكري نيستم .ولي خدا خيلي مهربون تر از اوني هست كه ما فكر مي كنيم .محتاج دعا هستيم هممون . خوش به حالت ماماني بهترين كادوي دنيا رو شما گرفتي . مرسي از راد مان عزيز .
سهیلا مامان درسا جون
25 اردیبهشت 91 12:16
سلام گلم چه تبریک قشنگی منم این روز فرخنده رو بهت تبریک میگم همینطور به همه مامانهای عزیز و دوست داشتنی امید که سایه همه مامانها رو سر بچه هاشون باشه