عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

عسلای مامان

گزارش تعطيلات- 5

1391/3/30 9:52
نویسنده : مامان
428 بازدید
اشتراک گذاری

اين روزا هر بعد از ظهر به بهونه تمرين اسكيت مي ريم پارك اگر هم پارك نريم تو پاركينگ تمرين مي كني يكشنبه كه شب مبعث بود تصميم گرفتيم بريم پارك به بابا زنگ زدم اونم گفت زير انداز و وسايل هم بردارين منم شام مي گيرم ميام اونجا مي خوريم ما هم كه از خدا خواسته سريع جمع و جور كرديم و رفتيم تا بابا بياد حسابي بازي كردي و بعد شام خورديم و باز هم كمي بازي تا برگشتيم خونه

دوشنبه هم رفتيم خريد و شام هم بيرون خورديم و برگشتيم خونه-

اين روزا كه دانشگاه تعطيله بايد حداكثر استفاده رو برد چون بعدش باتوجه به اينكه اين ترم خيلي فشرده است و ساعت كلاسا طولانيه و تازه ماه رمضون هم نزديكه ديگه حال و رمقي برام نمي مونه كه برات زياد وقت بزارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سهیلا مامان درسا جون
31 خرداد 91 17:08
تعطیلات خوبی داشته باشین
و حسابی خوش بگذرونید
رادمان گل خاله رو هم از طرف من ببوس
به امید دیدار


ممنون عزیزم
مینا مامان کیهان
3 تیر 91 11:47
سلام مامان راد مان جونم ...خوبی؟
وای ببخشید من چند پست رو از دست دادم خیلی خیلی عذر می خوام ...می بینم که پسرتون حسابی سرش به اسکیت و کاراته گرمه و تو هر دو تا ش هم استعداد خوبی داره و مو جب غرور و افتخار شما شده ...
خیلی خوبه که از او قاتش لذت می بره و به کاری مشغو له که دو س داره
برام جالب بودکه راد مان تو پنج سالگی خیلی شیطون بود چون من الان تصوری که ازش دارم اینه که خیلی بچه ارومی هست و حرف گو ش کن ...
من هم اعترا ف می کنم که بدون بچه و کیهان خونه سوتو کوره ....ایام خوب و خوشی براتون ارزو دارم ...راد مان جون رو ببو سین از طر ف من


قربونت برم عزیزم- آره درست حدس زدی الآن رادمان بچه خوب و حرف گوش کنیه البته هر بچه ای گاهی اوقات شیطونی میکنه ولی باور کن وقتی 4 -5 ساله بود خیلی اذیت می کرد