عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

عسلای مامان

برف و تعطیلی

1390/11/1 13:43
نویسنده : مامان
363 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اوله بهمنه از خواب بیدار شدیم که طبق معمول آماده بشیم برای سرکار رفتن    

دیدیم همه جا سفید پوش شده و همچنان داره برف می باره من و بابا تصمیم گرفتیم خودمونو تعطیل کنیم رادمان هم که ظهری بود و اعلام شد که فقط نوبت صبح تعطیله

دوباره رفتیم تو تخت خواب  تا ظهر که ببینیم آیا نوبت عصر هم تعطیل میشه یا نه

بله رادمان جون هم تعطیل شد و خیلی خوشحال شد و لباس پوشید رفت تو حیاط برف بازی کرد

وقتی بهش گفتم برات سوپ درست کردم گفت: کاش می رفتم مدرسه

گفتم چرا؟ گفت: برای اینکه سوپ نخورم

الآن هم داره با پی اس پی بازی میکنه و از دست من ناراحته چون صداش زدمو اجازه ندادم بیشتر از این تو حیاط بمونه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علی خوشتیپ
1 بهمن 90 13:55
سلام دوست عزیز
خوش به حالتون.برف بازیو و تعطیلیو ...
ما که اینجا داریم خاک میخوریم و خبری هم از تعطیلی نیست
راستی پسرم منم هشتاد و چهاریه.البته اسفندش
الان پیش دبستانیه.خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا شیم


سلام عزیزم- منم خوشحال میشم بیشتر در ارتباط باشیم
البته ما خیلی قبل تر ازینا شما رو لینک کردیم و علی جون جزء دوستای رادمان هستش