عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

عسلای مامان

خوردنيهاي تابستاني

1391/4/5 9:01
نویسنده : مامان
818 بازدید
اشتراک گذاری

يكي از غذاهاي مورد علاقه ات دلمه برگ مو هستش كه هميشه كساي ديگه ( مادر بزرگها ) درست مي كردن و ما مي خورديم ولي اين بار خودم با برگهايي كه از موي حياطمون چيده بوديم درست كردم كه اتفاقا خيلي هم خوب شد و خيلي خوشت اومد و خوردي - در كل بچه بد غذايي نيستي و همه غذاها رو مي خوري گاهي اولش خودت رو لوس مي كني و مي گي نمي خورم ولي بعد مي خوري

يكي از نوشيدني هاي مورد علاقه ات هم آب طالبيه كه اين روزها بازارش داغه و تو هم استفاده لازمو مي بري ، بابا هر شب درست مي كنه و تو هم نوش جان مي كني و ديگه ول كن نيستي تا من به صدا دربيام آخه از چاق شدنت مي ترسم  اين تعطيلات بهت ساخته و هر كس مي بينتت ميگه رادمان تپل شده و منم ناراحت مي شم

امروز با بابا جون فرستادمت تهران خونه مامان آذر ،خيلي ذوق داشتي به خصوص كه محدثه هم اونجاست منم از اداره ميام

ديروز تولد عمه بود البته جشني دركار نبود ولي براش يه بلوز گرفتيم و هديه داديم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

وحیده مامان پارسا
6 تیر 91 9:59
جالبه که دلمه دوست داره.من خودم عاشق دلمه برگ مو هستم ولی بدلیل در دست نبودن برگ مو خیلی وقته درست نکردم.یه بار پارسا این دلمه رو تو مدرسه (برنامه آشپزی مادران)خورده بود میگفت چه چیز مسخره ای است

كاش نزديك بوديم برات مياوردم عزيزم

یکی
9 آذر 91 0:43
پس چدا جواب نمیدییییییییییی