عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

عسلای مامان

استقبال از بابا

1390/11/10 9:36
نویسنده : مامان
388 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز بابا ماموريت رفته بود اراك شبش گفته بود كه احتمالا سه روز اونجا باشه

بعدازظهر زنگ زد و گفت دارم برمي گردم ما هم خوشحال شديم

رادمان گفت من ميگم براي بابا تولد بگيريم اولش متوجه نشدم منظورش چيه گفتم تولدش نيست كه

بعد دوزاريم افتاد منظورش اين بود كه خونه رو تزيين كنيم و بادكنك بزنيم و جشن بگيريم براي بازگشت بابا

 

با هم رفتيم تره بار ماهي بخريم

آقاهه ماهي ها رو از حوض گرفت و گذاشت تو سبد تا جونشون دربياد منم كه دلم نميومد نگاه كنم هي به رادمان هم مي گفتم بيا اينطرف ولي اون داشت نگاه مي كرد البته غصه هم مي خورد يه گربه هم داشت براي ماهيها خودشو هلاك مي كرد

رادمان به گربه گفت بيا بيا ماهي بخور

گربه هم خيلي پر رو يهويي دم سبد پيداش ميشه

رادمان كه غافلگير شده بود ترسيد و گربه رو پيش كرد

آقاهه بهش گفت تو تعارف زدي اونم قبول كرد ديگه نیشخند

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مينا مامان كيها ن
10 بهمن 90 10:57
ماماني فكر نمي كنم ديدن مردن ماهي مشكلي داشته باشه به نظرم متوجه مي شه كه مردن يه چيز طبيعي هست . با واژه مرگ زياد هم بيگانه نباشه ....
گربه چه قدر پر رو بوده ....

ماماني من فكر مي كنم كه معلم كيهان اينا خيلي تند تند درس مي گه ...از همه جلو زدن پسر دوست من هم تو تبريز هنوز خ هستن ولي اينا ل رو هم ياد گرفتن نمي دونم والله من كه نگرانم يه خورده مي ترسم خوب ياد نگيره ...در مورد ده تائي و يكي كه فعلا مشكل داريم و هنوز ياد نگرفته ..

---------------------
نمي دونم شايد من خيلي حساسم واقعا نمي تونم نگاه كنم.

نبايد نگران باشي عزيزم اگه معلم باتجربه اي باشه خودش مي دونه داره چيكار ميكنه البته مي توني تو خونه بيشتر باهاش تمرين كني ما كه مجبوريم تو خونه تمرين داشته باشيم معلم از ما خواسته منم بدم نمي ياد
تازه معلم رادمان با ما گفت كه اون از برنامه عقبه پس با اين اوصاف كيهاني نا جلو نيستند رادمانينا عقب هستند.
سهیلا مامان درسا جون
17 بهمن 90 14:52
سلام مامانی منم از دیدن جک و جونور بدم میاد اونم در حال موت وقتی گوسفندی رو سر میبرن وقتی ماهی میگیری که چند دقیقه ای طول میکشه جونش در بیاد وااااااااااای سوسک له شده با دمپایی اصلا از حیوونا توی خونه بدم میاد حتی حیوونای خونگی. بهتره تو خونه ها گل و گیاه فقط باشه ایشاالله بابایی به سلامت از ماموریت بر میگردن و دوباره کنار هم با آرامش زندگی می کنید.
مينا مامان كيهان
20 بهمن 90 13:12
سلام مامان مهربون كجائي اپ نكردي اومدم حال و احالي بكنم و برم ...بوس برا رادما ن و خودت