عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

عسلای مامان

کارنامه پسر گلم

1390/11/27 21:29
نویسنده : مامان
420 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برای گرفتن کارنامه و بررسی وضعیت تحصیلی شما عزیزان به مدرسه دعوت شدیم منم کارو
بی خیال شدم و گرفتن کارنامه توسط خودم رو ترجیح دادم

تو آزمایشگاه علوم مدرسه مادرای کلاس شما جمع شدیم در ابتدا مدیر مدرسه صحبت رو شروع کرد و از همکاری تمام اولیا در این چند ماه و کمکهای آنها به مدرسه تشکر کرد که خیلی خوشم اومد و من هم از طرف همه مادرا از ایشون تشکر کردم

خانم چهارلنگ طبق معمول از وضعیت کلی بچه ها و اینکه چقدر پیشرفت کرده اند و خیلی از اونها راضی هستش صحبت کرد و درمورد آموزش " اُ " و " خوا " استثنا و اینکه ما تو خونه چطور به شما کمک کنیم توضیح داد

درمورد جشن هفت سین برنامه ریزی شد و قرار شد روز جشن هر دانش آموزی برای خودش یک
هفت سین که با کمک والدین درست کرده همراه داشته باشه و همچنین کارتهای تبریکی رو با کمک تعدادی از مادرا که همونجا اعلام آمادگی کردند درست کرده و به هر دانش آموز در آن روز هدیه داده شود با امضای خانم چهارلنگ و برنامه های بعدی مثلا خوراکی های آن روز و عکاس هم توسط نمایندگان کلاس تهیه و هزینه از ما دریافت می شود

در آخر سر نوبت به کارنامه ها رسید و ما مادرهای کلاس اولی که کارنامه ندیده بودیم نیشخند کلی ذوق داشتیم و وقتی هم دیدم که جلوی همه آیتم ها "بسیار خوب" نوشته شده دیگه نمی دونستیم چه کار کنیم چشمک

وقتی از خانم معلم درمورد وضعیت تو سئوال کردم ایشون از شیطونی تو شاکی بودن و دقیقا همون دیروز  رو مثال زدن که شما رو از زیر میز معلم کشیده بودن بیرون البته از نظر من این مورد اصلا مهم نیست و کلی هم خنده ام گرفت دیگه چه میشه کرد هفت ساله هستی و نمیشه که اصلا شیطونی نداشته باشی

البته این حرفا رو اینجا می نویسم که حالا حالاها نمی خونی و تو روی شما نمی گم

مامان ناجی زحمت جایزه رو کشید یک سبد کوچک بسکتبال و یک تفنگ ترقه ای که خودت انتخاب کردی به جای ماشین آتش نشانی که ایشون برای شما در نظر گرفته بود و من و بابا برات چیزی نخریدیم خودت هم با پول تو جیبیات سی دی بن تن جدید رو گرفتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

mamani helena
28 بهمن 90 11:23
salam azize khale asfarin vay man asheghe pesare sheitonam
سهیلا مامان درسا جون
29 بهمن 90 16:59
منم کارنامه دخملی رو گرفتم بیا ببینش رادمان زبر و زرنگ و شیطون بلای منو ببوس راستی زیر میز خانوم معلم چیکار میکرد؟؟؟؟؟؟ خوب شد زمان قدیم نیست که معلمها با مینی ژوپ (دامن کوتاه تنگ) و بلوزهای تنگتر میومدن مدرسه و پشت میز که می نشستند و پاهاشون و رو هم مینداختن تا نااااااااااااکجاآبادشون معلوم بود حالا نکنه پسر تو هم ...... آخ آخ آخ
وحیده مامان پارسا
2 اسفند 90 12:04
مبارک باشه کارنامه درخشان پسری
مينا مامي كيهان
2 اسفند 90 13:01
سلام مامان راد مان جون شيطون و بلا به نظر من هم بچه بايد شيطون باشه ...چه قدر حر ف گو ش كن باشه؟ .. .جشن هفت سين خيلي برام جالب بود .... خيلي خيلي تبريك مي گم كارنامه راد مان عزيز رو ..جايزه ها هم نوش جونش و مباركش باشه .. ماماني با رياضي مشكلي ندارين ؟من كه به كيهان مي گم بنويس شانزده بلد نيست اين كتاب رياضي رو نمي دونم چرا اين جوري نوشتن؟ خيلي خيلي سخته بچه تا بياد تابيست ياد بگيره جمع محوري ...تا بياد جمع محوري يا بگيره جمع بيست و چهل ... ان شاالله هميشه شاهد مو فقيت هاي راد مان عزيز باشيم ...
خاله ستاره
3 اسفند 90 9:04
مژده مژده!!!مجله قاصدک راه اندازی شد. ضمن آرزوي سلامتي براي شما و دلبندتان از شما دعوت میکنیم با نظرات سازنده خود ما را یاری فرمایید منظرتان هستیم
ثمین
7 اسفند 90 10:26
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
ابوالفضل
20 فروردین 91 13:11