عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

عسلای مامان

دیکته سوم

1390/9/2 9:12
نویسنده : مامان
375 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که دیکته داشتین خانم چهارلنگ دیکته ها رو سر کلاس صحیح کرده بود و بهتون داده بود و تو کلی خوشحال شده بودی چون هیچ غلطی نداشتی و دوباره معلمتون برات یه عکس کشیده بود و یه شعر قشنگ نوشته بود " سبد سبد گل یاس      زرنگ توی کلاس "

زنگ زدی اداره و این خبر خوب رو بهم دادی و من رو هم خیلی خوشحال کردی و ازم جایزه خواستی منم قول دادم برات جایزه بگیرم ، رفتم لوازم التحريري و يه مهر با عكس بن تن و پو و ميكي موس گرفتم ولي وقتي اومدم خونه مامان ناجي اينا اونو بهت دادم زدي تو ذوقم و گفتي كه خوشم نمي ياد منم خيلي ناراحت شدم .

وقتي رفتيم خونمون من شروع كردم به تميز كاري و تو هم خيلي بهم كمك كردي تازه وقتي گفتم تو اداره خوردم زمين و قوزك پام درد ميكنه اومدي و مچ پامو ماليدي - فداي اون دستات بشم عزيزم .

امروز معلماتون جلسه دارن و شما زود تعطيل مي شين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)