عسلعسل، تا این لحظه: 19 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

عسلای مامان

بازی

1390/6/29 8:36
نویسنده : مامان
386 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز از اداره رفتم که برات یه کادو به مناسبت کلاس اول رفتنت بخرم ولی هر چی گشتم نفهمیدم که چی برات بخرم بهتره و بیشتر خوشت میاد ولی به فکر خرید اسکیت افتادم ولی چون دیر شده بود و خسته بودم برگشتم خونه و تصمیم گرفتم که امروز یا فردا برات تهیه کنم با بابا هم مشورت کردم و اونم گفت که اسکیت مناسب تره تا ماشین و تفنگ و  ... ولی عوضش یه توپ خوشکل برات خریدم به بهونه جایزه شعرهایی که برام روز قبل از حفظ خونده بودی بعد از ظهر که از مهمونی اومدی و اونو دیدی خیلی خوشت اومد و من رو هم كلي پشيمون كردي چون مجبور شدم با تو فوتبال بازي كنم ..... البته شوخي ميكنم عزيز دلم به پيشنهاد خودم با هم فوتبال بازي كرديم كه هم من يه ورزشي كرده باشم و هم تو و كلي خوش گذرونديم و خنديديم شب كه بابا اومد هم يه دور با اون بازي كردي و خلاصه ديروز كلي با پسرمون مشغول بوديم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)